DIETA DUKAN/UTILE

  • Arhive

Faza de stabilizare definitiva

dukan_diet_copy_18atkv9-18atkvc

Până acum ați trecut prin primele trei faze ale regimului Dukan, cele mai importante din punct de vedere al pierderii in greutate. Ați muncit mult, ați cunoscut perioade de frustrare, ați avut și momente de bucurie maximă atunci cand ați vazut acul cântarului coborând tot mai mult. Iata de ce este importantă această ultimă etapă, cea de stabilizare. În această etapă nu doar că ați scăpat de greutatea în plus, dar ați și parcurs fără obstacole perioada în care organismul slăbit încearcă mult mai aprig și cu mai mare succes să recupereze greutatea pierdută.

De acum înainte, vă puteți îngrășa din nou dacă nu adoptați în stilul dvs de viață un anumit număr de măsuri care să controleze acest risc.

Dr.Dukan propune două măsuri simple și mai puțin frustrante pentru a preveni îngrășarea organismului: impune pentru tot restul vieții o zi prestabilită de proteine pure pe săptămână și asocierea acestei măsuri de bază cu încă una și mai simplă și mai puțin restrictivă: să consumați în fiecare zi trei linguri de tărâțe de ovăz.

Din punctul de vedere al dr.Dukan, dacă asociați aceste două măsuri și le urmați cu strictețe, este de ajuns pentru a-i veni de hac obezității.

Ce alimente alegem în ziua de proteine pure?

-Carne slabă – pui, curcan sau vită;

-Peștele și fructele de mare – pește alb gătit în mod clasic, fiert, în hârtie de copt, la cuptor, la grătar sau la tigaie.

-Ouăle – în special albușul de ou care este alimentul cel mai bogat în proteine.

-Lactatele degresate – brânzeturile albe, iaurturile și brânza de vaci nu conțin grăsim, însă au foarte multe proteine.

-Apa – dr.Dukan recomandă circa 1 litru și jumătate pe zi, până la 2 litrii în ziua de PP.

-Consum redus de sare în această zi .

Rezumat Faza de stabilizare definitivă

-          O alimentație normală 6 zile din 7, păstrând reflexele dobândite pe perioada regimului, dar practicarea în fiecare zi de joi a unei zile complete de proteine pure, strict pentru tot restul vieții;

-          Consumul zilnic regulat a 3 linguri de tărâțe de ovăz, pentru tot restul vieții;

-          Consum ridicat de lichide;

-          Mișcare cât mai multă.

Sursa: Pierre Dukan ”Nu știu să slăbesc”, 2012.

Print Friendly
Growth Agency
Share
this article on Facebook
Cursuri IT acreditate

Baticuri Fulare si esarfe elegante

S-ar putea sa iti placa si:
  • Cursuri web design acreditateCursuri grafica acreditate
    BaticuriADISAF

CATEGORII RETETE

DULCIURI

toate dulciurile | retete-dukan.ro

MANCARURI CU PUI/CURCAN

toate retetele | MANCARURI CU PUI/CURCAN

MANCARURI CU VITA

toate retetele | MANCARURI CU VITA

PAINE/PIZZA

toate retetele | PAINE/PIZZA

SUPE/CIORBE

toate retetele | SUPE/CIORBE

VARIANTE MENIU

toate retetele | VARIANTE MENIU

RETETE PESTE

toate retetele | RETETE PESTE

SALATE/ALTE MANCARURI

toate retetele | SALATE/ALTE MANCARURI

RETETE DE POST

toate retetele | RETETE DE POST

APERITIVE

toate retetele | APERITIVE

BAUTURI

MENIU DE PASTI

MENIU DE CRACIUN

  • jucarii handmade